The.World.At.War.Part01.1974.COMPLETE.NORDIC.PAL.DVDR-iNNSYN
seeders: 1
leechers: 0
updated:
Added by Spendrup in Other
The.World.At.War.Part01.1974.COMPLETE.NORDIC.PAL.DVDR-iNNSYN Size: 3.81 GB (4090956349 Bytes)
Description
Första dvd:n av 16 i en dokumentärserie om andra världskriget. http://imdb.com/title/tt0071075/ http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=36094&ver=1& Jag har tyvärr inte nfo:n till denna första dvd men jag FÖRMODAR att nedanstående som är saxat från dvd2 stämmer in även på den här. ÜÛÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÛÜ ßÛß ßÛß Û D V D F E A T U R E S Û ÜÛÜ ÜÛÜ ßÛßÛßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßÛßÛß Û AUDIO SUBTITLES Û Û Û Û [ ] English 5.1 [ ] English Û Û [X] English 1.0 [X] Swedish Û Û [ ] German 2.0 [X] Norweigan Û Û [ ] French 2.0 [X] Danish Û Û [ ] Danish 2.0 [X] Finnish Û Û [ ] Spanish 2.0 [ ] Icelandic Û Û [ ] Spanish 2.0 [ ] French Û Û [ ] Other: [ ] Spanish Û Û [ ] German Û Û ASPECT RATIO [ ] Slovenia Û Û [ ] Polish Û Û [ ] 2.35:1 [ ] Czech Û Û [ ] 1.85:1 [ ] Russian Û Û [X] 4:3 [ ] Dutch Û Û [ ] Other: X.XX:1 [ ] Greek Û Û [ ] Italian Û Û VIDEO [ ] Turkish Û Û [ ] Arabic Û Û [X] Untouched [ ] Hebrew Û Û [ ] Re-encoded [ ] Bulgarian Û Û CCE Passes [ ] [ ] Portuguese Û Û AVG Bitrate [ ] Û Û Û Û MENU DVD EXTRAS Û Û Û Û [ ] Reauthored [X] All included Û Û [X] Untouched [ ] Partial strip Û Û [ ] Stripped [ ] Full strip Û Û Û Û Û Û This release has been tested on Û Û Û Û Burners Û Û Û Û [X] Sony DRU-500A Û Û [ ] Pioneer DVR-A05/105 Û Û Û Û Media Û Û Û Û [X]White Label 1x DVD-R Û Û [ ]Datawrite 4x DVD-R Û Û [ ]Datawrite 2,4x DVD+R Û Û Û Û Players Û Û Û Û [X] Denon DVD-2800 Û Û [ ] Pioneer DV-525 Û Û [ ] Thomson DTH 4200 Û Û [ ] Microsoft Xbox Û Û [ ] Sony PS2 Û Û [ ] NAD L55 Û ÜÛ ÛÜ ßÛßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßÛß Och NEJ jag har inga covers ...
Sharing Widget
To share this torrent use the code below and insert it into comments, status messages, forum posts or your signature.
Torrent: The.World.At.War.Part01.1974.COMPLETE.NORDIC.PAL.DVDR-iNNSYNTrackers
tracker name |
---|
udp://tracker.leechers-paradise.org:6969 |
udp://zer0day.ch:1337 |
udp://open.demonii.com:1337 |
udp://tracker.coppersurfer.tk:6969 |
udp://exodus.desync.com:6969 |
Locations
name | |
---|---|
|